GroupCamp
  • Esittely
    • Resurssien suunnittelu
    • Projektinhallinta
    • Työajanseuranta
    • Intranet-työryhmät
    • Ekstranetit asiakkaille
    • Tiedostojen jakaminen
  • Hinnat
    • Hinnat
    • Vertaile tuoteluokkia
  • Resurssit
    • Dokumentaatio
    • Videot
    • Blogi
    • Tapaustutkimuksia
    • Support
  • Yritys
    • GroupCamp
    • Asiakkaat
    • Lehdistössä
    • Ota yhteyttä
  • Kirjaudu sisään
  • Suomi
    • English
    • Česky
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Suomi
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Polski
    • Português
    • Русский
    • Svenska
    • 简体中文
Ilmainen rekisteröityminen
  • Dokumentaatio
  • Videot
  • Blogi
  • Tapaustutkimuksia
  • Ota yhteys tukitiimiin

Hakulomake

Tilin hallinnointiBudjettiKalenteritKustannustenhallintaKojelautaDokumentoinnin hallinnointiTiedostojen halinnointiG SuiteRaporttien luominenGroupCampilla aloittaminenGmail-tiliSaapuvat sähköpostitTehtävien ja virstanpylväiden hallinnointiIlmoituksetYrityksen oma yhteisöpalveluProjektin asetuksetSuunnitteluTilaus ja maksaminenAjan hallinnointiKäyttäjien hallinnointi
Dokumentaatio » Järjestelmänvalvoja » Enable integrations: Box, Dropbox, Google, Microsoft
  • Sovellukset
  • Projekti
  • Yleisiä kysymyksiä
  • Käyttäjä
  • Järjestelmänvalvoja
  • Omistaja
  • G Suite
  • Getting started with GroupCamp
  • User Administration: colleagues and guests, companies, teams and organizations
  • Project Administration. List of projects.
  • File Administration
  • Manage categories
  • Enable integrations: Box, Dropbox, Google, Microsoft
  • Customize calendar synced fields for Apple, Google or Microsoft Outlook
  • Introduction to the GroupCamp API
  • Export data
Enable integrations: Box, Dropbox, Google Apps, Microsoft Outlook Calendar and OneDrive.
In this article:

Enable integrations: Box, Dropbox, Google Apps, Microsoft Outlook Calendar and OneDrive.

This article explains how to enable or disable third party integrations such as Box, Dropbox, Google Apps: Drive, Calendar, Contacts or Microsoft Outlook Calendar and OneDrive in your GroupCamp account.

Integrations icon Go in the Admin panel, click on the Integrations icon. 

You can enable or disable integrations for your GroupCamp account.

Enable integrations: Box, Dropbox, Google, Microsoft

Google integration

Google Calendar

To sync jobs and tasks from your GroupCamp account with Google Calendar, you can read this FAQ: How to sync tasks, jobs and milestones to Google Calendar.

Google Contacts

Browse through your Google contacts to add them in GroupCamp (Users, Contacts, etc). To use this feature, please read this FAQ: Adding a Google Contact as a Colleague or Guest .

Google Drive

Browse through your Google Drive account to share files in GroupCamp. Read this FAQ to find out more: Project Management with Google Drive.

Login with Google

This feature allows users to sign into your GroupCamp account with a Google account (Gmail or G Suite). To find out more, please read this FAQ: How to Login with a Google account. How can I use my Gmail ID or my Google G Suite ID for Single-Sign-On (SSO).

Note: If your GroupCamp account is linked to a Google G Suite account, you cannot disable this feature.

Microsoft integration

Outlook Calendar

Sync jobs and tasks from your GroupCamp account with an Outlook calendar (outlook.com, hotmail, live or MSN) using the Microsoft API. To find out more, please read this FAQ: How to sync your tasks and jobs with a Microsoft Calendar: Outlook.com, hotmail, etc.

For desktop versions of Outlook, please consult this FAQ: Add an internet calendar in Outlook 2007, 2010, 2016 - iCalendar feed.

OneDrive

Browse through your OneDrive account to share files in GroupCamp. To find out more, please read this FAQ: Project Management with Microsoft OneDrive.

Box integration

You can enable/disable the usage of the Box services. To find out more about the Box services in GroupCamp, please read this FAQ: Project Management with Box.

Dropbox integration

Enable/Disable the Dropbox service. To use this service, please read this FAQ: How to use Dropbox with GroupCamp.

Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

  • How to use Box with GroupCamp
  • How to use Dropbox with GroupCamp
  • How to use Google Drive with GroupCamp
  • Sync your tasks, jobs and milestones to Google Calendar
  • How to sync your data with an outlook.com, hotmail, Live or MSN Calendar
  • Adding a Google Contact as a Colleague or Guest
  • How to Login with a Google account

Liittyvät videot

  • 2:30
    GroupCamp video guide for owners
  • 1:38
    How to use GroupCamp for file management (for Administrators)
  • 1:28
    Group management
  • 1:34
    How to use categories in GroupCamp
  • 2:10
    How to use teams in GroupCamp
  • 2:23
    How to use organizations in GroupCamp
  • 1:53
    Käytä GroupCampia G Suite- ja Google-sovellusten kanssa
  • 1:55
    User management
  • 2:12
    How to use GroupCamp's Gmail Gadget to post messages and create tasks
  • 0:37
    How to sync your tasks with Google Calendar
Lisää

Esittely

  • Resurssien suunnittelu
  • Projektinhallinta
  • Työajanseuranta
  • Intranet-työryhmät
  • Ekstranetit asiakkaille
  • Tiedostojen jakaminen

Hinnat

  • Hinnat
  • Vertaile tuoteluokkia

Developers

API Github

Resurssit

  • Dokumentaatio
  • Videot
  • Blogi
  • Tapaustutkimuksia
  • Support
Sivukartta

Yritys

  • GroupCamp
  • Asiakkaat
  • Lehdistössä
  • Ota yhteyttä

Sopimukset

  • Terms of Service
  • Billing and Payment Policy
  • Privacy Policy
  • Security statement
  • Sivustomme :
  • US
  • Česká republika
  • Deutschland
  • España
  • France
  • Suomi
  • Italia
  • 日本
  • Nederland
  • Polska
  • Brasil
  • Россия
  • Sverige
  • 中国
© 2019 GroupCamp - Tavaramerkit, logot ja kuvat ovat omistajiensa omaisuutta
HSTS